الف لام میم

الف لام میم

چیزی برای ادامه دادن الف-لام-میم
مهاجرت کرده از alef-lam-mim.blogfa.com

برگزیده مطالب در کانال telegram.me/almblog

شفر، امید، استقلال و فصل بعد

جمعه, ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۸:۱۷ ب.ظ
از همان نوجوانی مثل خیلی دیگه از دوستان و همسالان به فوتبال علاقه مند شده بودم. البته به منظور حمایت از کالای داخلی فقط به لیگ ایران علاقه داشتم. پدرم ولی مخالف تماشای فوتبال بود. وقتی که خونه بود تقریبا باید قید تماشای فوتبال را میزدیم.
عصرهایی که استقلال بازی داشت لحظه شماری میکردم که پدرم برای خرید یا کاری از خانه برود. صدای بسته شدن در که می آمد صدای شبکه 3 تلویزیون در می آمد.
تقریبا از سال آخر دبیرستان تا چند سال اول دانشگاه قید فوتبال را زدم. حوصله ی استرس برد و باخت نداشتم.
استقلال بازیکن خوب کم نداشته است. بعضی هاشان هم واقعا قابل تحسین و احترامند، خصوصا کاپیتانها معمولا شایسته بوده اند.
اگر از استقلالی ها بپرسی که بازیکن «اسطوره» و شاخص باشگاه کیست احتمالا اسم فرهاد مجیدی را میگویند. مگر اینکه از من سوال کنید!
جواد زرینچه بازیکن محبوب من بود در عنفوان جوانی. یک کاپیتان شایسته. بعد از سالها به نظرم جان واریوی هافبک یک بازیکن عالی بود. استقلال را به کمک مجتبی جباری قهرمان کرد.
تیم الان استقلال شخصیت و ساختار یک تیم قهرمان و دوست داشتنی را دارد. در اکثر پستها بازیکنهای بسیار خوبی دارد. مربی بسیار متشخصی دارد. و چنین تیمی واقعا شایسته ی یک کاپیتان تمام عیار است.
به نظر من در تمام طول این دو دهه گذشته هیچ کسی به اندازه امید ابراهیمی یک کاپیتان تمام و کمال نبوده است. جنگندگی بالا، تعصب، تکنیک خوب، قدرت فرماندهی و حاشیه کم از او یک شخصیت کم نظیر در تیم استقلال ساخته. تنها چیزی که کم دارد بالا بردن جام قهرمانی است، در فصل بعد.
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۱۴

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی