الف لام میم

الف لام میم

چیزی برای ادامه دادن الف-لام-میم
مهاجرت کرده از alef-lam-mim.blogfa.com

برگزیده مطالب در کانال telegram.me/almblog

خواب رمضانیه

چهارشنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۷، ۰۳:۲۹ ق.ظ

برخلاف بقیه شب‌های سال، در این ماه رمضان زیاد خواب دیدم. خواب‌های عجیب غریب و گاهی جالب. البته همه شان دیر وقت و بعد از طلوع آفتاب بوده.

خیلی از خوابها را فراموش کردم.

دیشب خوابی دیدم که در بیداری آرزویش را داشتم. رفته بودم دیدن عزیزانی که چند سال است ندیدمشان. همدیگر را در آغوش گرفتیم و عطر سالهای هم‌نشینی مست‌مان کرد.

در همان گیر و واگیر چشمم افتاد به گیاه مورد علاقه ام، حسن یوسف اسکارلت! سبز و ارغوانی تیره. خوشحال شدم و رفتم به سمتش که یک شاخه برای تکثیر بگیرم.

همین موقع بود که بیدار شدم. غمی آمد سراغم که آن دیدار در خواب بود.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۰۳/۲۳
ف ر د

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی