الف لام میم

الف لام میم

چیزی برای ادامه دادن الف-لام-میم
مهاجرت کرده از alef-lam-mim.blogfa.com

برگزیده مطالب در کانال telegram.me/almblog

مهاجرت از بلاگفا

پنجشنبه, ۷ خرداد ۱۳۹۴، ۰۱:۱۷ ب.ظ

مدتهای مدیدی بود که قصد داشتم وبلاگ قبلی که از سرویس بلاگفا استفاده می کرد را به یک سرویس بهتر منتقل کنم. امکانات محدود بلاگفا بیشترین انگیزه را ایجاد می کرد، ولی چیزی که باعث شده بود تا امروز این کار را انجام ندهم این بود که وبلاگ قبلی مثل یک دفترچه ی خاطرات قدیمی بود که بسیاری از لحظات تلخ و شیرین را ثبت کرده بود و رها کردنش کار ساده ای نبود. هرچند بسیاری از مطالب قدیمی ارزش معنایی چندانی برای مخاطب امروز ندارد ولی تمامی آنها تصویری واقعی از گذشته ی من و شخصیت من در آن سن و سال ارائه می کنند، در کنار آن مطالب، کامنت ها و خواننده های قدیمی نیز ارزش نگه داشتن داشتند.


دست آخر با توجه به از رده خارج شده بلاگفا برای مدت یک ماه (واقعا؟! سرویس آی-تی یک ماه از دسترس خارج باشد!؟) تصمیمم قطعی شد که تمام مطالب را به این وبلاگ جدید منتقل کنم، تقریبا همه ی مطالب و کامنت ها و ... قابل انتقال هستند.

در اولین فرصت که سرویس بلاگفا دوباره در دسترس قرار گرفت، در این وبلاگ ادامه می دهم.

البته باید یک دستی هم به سر و روی قالب بکشم.

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۰۷
ف ر د

نظرات (۳)

سلام
منم تازه از بلاگفا اومدم اینجا
به منم سر بزن و اگه با تبادل لینک موافقی بگو  
۱۳ خرداد ۹۴ ، ۱۱:۵۷ تنها همدم ماه
مرده شور بلاکفا رو ببرن
منم از بلاگفا اومدم ولی هنوز به اینجا عادت ندارم 
من فقد بلاگفا میخوام 

چقد خوب شد که خبر دادین!!

خیلی وقت بود هر روز چک میکردم و میدیدم چیزی نذاشتین احساس کردم دیگه نمیخواین چیزی بنویسین و از دست ما خسته شدین!

موفق باشین... :)

پاسخ:
ممنون. امید که مطالب اینجا مفید و جالب باشند.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی