الف لام میم

الف لام میم

چیزی برای ادامه دادن الف-لام-میم
مهاجرت کرده از alef-lam-mim.blogfa.com

برگزیده مطالب در کانال telegram.me/almblog

عید عرفه

سه شنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۴، ۱۰:۰۲ ب.ظ
بله فرزندم،
فکر می‌کنم عرفه هم باید از جنس «عید» باشد، اصلش باید «عید عرفه» باشد.
من که فکر می‌کنم عید فطر، عید بخشیده‌شده‌های رمضانه، اما عرفه عید خلافکارهای سنگینه. حکما زرنگ‌هاشون میاند یه گوشه‌ای میشینند، فهمیده نفهمیده یه فراز از دعای امام حسین در روز عرفه را می‌خونند. میگند خدایا با همون کلماتی که حسین (ع) حمد و سپاست را گفت، با همون جملاتی که حسین (ع) به درگاهت زاری کرد، ما هم کردیم. انگار که نشسته باشیم پشت سر حسین (ع)، البته اون دور دورها، با فاصله، باهاش دعا را خونده باشیم. ذره‌ای، سرِ سوزنی شک و شبهه نداریم که می‌بخشی. امروز قضیه فرق می کنه، یه جورایی نقطه اتصال رمضان و محرمه، جامع جمیع الطاف خدا باید باشه. گناه هیچ گناهکاری بیشتر از جمیع الطاف خدا نیست.


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۳۱

نظرات (۳)

۰۱ مهر ۹۴ ، ۰۱:۰۷ ...:: ایمان ::...
جمله آخر من رو یاد این فراز انداخت: «...اللهم ان کان ذنبی عندک عظیما؛ فعفوک اعظم من ذنبی...»
---
لطفا امروز به یاد من هم باش دادا فرزاد. لطفا
التماس دعا...
پ اسباب کشی کردی آمدی اینجا اخوی؟!
پاسخ:
آره.
بند و بساط را اینجا پهن کردیم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی